Idol = högmod

Jag kan inte förstå mitt oflyt den här veckan. Usch.

Och jag kan inte heller förstå Idols idioti. Det verkade ju inte som om någon av dom i juryn eller Peter Jihde hade sett Happy tree friends, men att bete sig som om att det vore något att se ner på, vad irriterad jag blev. Jag har, som väldigt många andra, sett Happy tree friends. Sen tycker jag i och för sig att det är för makabert för min smak, men det är en annan sak.
Hur Peter Jihde sa "Happy...eh, vad det nu var", gjorde att jag tog mig friheten att söka för att se hur många visningar de klippen egentligen fått. De flesta klippen (på youtube) har hittills fått över 15 miljoner visningar.
Så Idol kan ju göra lite efterforskning innan dom låtsas vara bättre hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0