Beautiful

Det här sliter i mitt hjärta. För hur cool är inte den här. Nej, inget frågetecken, för det finns inget svar på hur cool den är eller inte är och det finns inget jag finner coolare än den här just nu. Inget. INGET.

Och det är den här.

Det är en handske med typ, sensorer så man kan spela utan tangentbord. Man behöver bara trycka ihop rätt fingrar och vips så kan man lägga en spell och bara ping, utföra. Och när jag såg det tänkte jag "oj, coolt, men är säkert överdyr och funkar bara till vissa spel, och hur många spel har jag egentligen (inte många, inte många alls :( )?". Men, den funkar också med vissa program på datorn, så som Photoshop! HAH! Awesome!

Hade jag varit en girigbuk och ett rikemansbarn, hade jag bett min far om en omgående, eller till jul. Eller om jag hade tjänat mina egna pengar. Men inget av detta stämmer, så jag får helt enkelt vänta på denna ljuva sötma, som jag förväntar mig att jag kommer känna någon gång i framtiden då, jag äntligen får min alldeles egna Peregrine.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0