Allmänt.

Så, jag inser att det var ett ag sedan jag skrev här.

Jag har mycket att vräka ur mig, men som alltid så orkar jag inte när jag väl sitter vid datorn.
Så jag drar bara huvudpunkterna:

1. Jag har tröttnat totalt på personer som försöker försvara SD genom att föra vissa argument så som "de vill bara stänga portarna ett tag", "de vill bara ta hand om de invandrare vi har i landet redan", "hatkampanjen har gjort att människor inte blivit rätt informerade". Jag kommer gå in på detta närmare vid ett annat tillfälle.

2. Jag kommer ICKE att fara till Halmstad inom en snar framtid, två timmar resa innan skolan- INTE värt det. Men fick i alla fall spelat LITE Assassins Creed.

3. Jag är så sjukt trött på mode. O.r.k.a. Jag skiter i allt och spelar lite i stället (ge mig Starcraft II).

4. Hur kort var inte Mass Effect 2 då, borde ju ta längre tid att varva det tycker jag.

5. Varför har jag inget PS3? :(

6. 3an- Projektarbete och balen. WWCND?


Och sedan alla vanliga konstiga tankar och drömmar och impulser.
För övrigt mår jag icke mitt bästa. Om det inte hade varit för svenskan så hade jag stannat hemma imorgon. Men nej, inte kan jag svika Charlotta på detta vis.
Kollat lite på Smosh (älskar dom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0