Zohmygodness

Så jag sitter helt oskyldigt och kollar på Indiana Jones när en tanke slår mig. Jag får för mig att testa min teori om att regel 34 även inkluderar slashningar.

Jag googlar "Zack Cody slash". Och ja, det fanns resultat.

Men inte nog med det, utan jag hittar även en del andra intressanta (intressanta på det sätt att jag inte fattar hur någon ens kommit på idén om att skriva om dom) ämnen...

I min tidigare lista nämnde jag en del konstiga grejer, men detta är storartat.
Keep in mind att en människa, ja en riktig person, har kommit på detta och tyckt att det verkat som en bra idé att skriva ner. Kanske även spenderat många timmar på att komma på bästa möjliga sätt att förmedla känslan på.

Yo-Gi-Oh. Jag låter den sjunka in lite...

DC Superheroes.
Digimon. Mycket tecknat. Jag länkar allt för att man ska kunna verkligen se vad detta innebär.

Efter dessa extra knäppa slashnigar kommer vi till de extra knäppa slashningar deluxe.

Charlie and the chocolate factory. Ja, någon har alltså sett filmen och tyckt att Charlie skulle passa väldigt bra ihop med Mike. Jag bryr mig inte om vilken version av filmen man har sett, det är bara fel.

Och slutligen kommer vi till den mest otroliga jag hittills stött på. Jag skrattade högt när jag såg detta, och övervägde ifall jag skulle läsa den. Men nä, jag tror inte jag orkar.
Bilar. Ja, Bilar. Som i, animerade bilar. Detta är så kul, jag vet inte hur jag ska formulera det.

Nä, nu måste jag bara läsa lite för att se vad det står. Hahaha. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0