Okt. 21, 2010

ag var jag i skolan. Ugh... Fysik, matte, fysik, matte, fysik, matte. Så såg seriöst dagen ut idag. Det var inget annat än fysik och matte. Dessutom hade jag utveckligssamtal idag, som jag glömt. Det var nära att jag åkte ifrån det. Utvecklingssamtalet gick bättre än väntat.

Det hände någonting idag, som ni alla kanske inte märkt. SNÖ!!!! SNÖÖÖÖ!!!1!!!111!! OMFREAKKIN'GODSNÖÖ!!1!!!one!!11!! SER DU INTE ATT DET FUCKING SNÖAR?!?!?! DET ÄR SNÖÖÖ-BOOM!!! Det verkade som om hela den svenska facebooken dog av snöexplosion. Och till det har jag bara en sak att säga; Det haglade också.

För övrigt så är det bara derivatan som hemsöker mig i skolan. Och jag hatar att jag inte fattar det. Men men, övning...
Sedan har vi ju kemin också, men det borde klarna upp med lite repetition.

Jag har inte spelat på jättelänge nu.
Jag har bestämt att jag ska ta mig tid till att spela först när mattelovet börjar. På lovet skulle jag även vilja ha lite studiegrupper (och då menar jag faktiskt studiegrupper). Helst skulle man ju lokalisera sig så att man är någonstans icke-distraherande. Som ett bibliotek eller så.

I alla fall.... Jag kommer inte på vad jag skulle skriva. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0