Joaquin Eriksson..

Jag har nu länge trånat efter The social network (dels för att den verkar intressant men till största del för att jag verkligen gillar Jesse Eisenberg), och nu, äntligen, 22 oktober, har den premiär i Sverige.

I övriga nyheter så såg jag Uninvited igår, som hade ett förvirrande slut, men som nevertheless var spännande och ganska intressant.

En annan film jag såg nyss, The Benchwarmers(som visserligen är från 2006), var väldigt rolig.
Men det är den sorts komedi som man uppskattar extra mycket när man har sett, och värdesätter, skådespelarna sedan tidigare.
För Rob Schnider, David Spade, Jon Heder(ascoolt efternamn btw) samt Nick Swardson(♥) var i huvudrollerna. Må så vara Nick inte stod som huvudroll, men i min bok gör han det alltid.

Eftersom jag inser att detta är otroligt ointressant för alla utom mig själv, som uppskattar denna typ av samtalsämne väldigt mycket, även om jag måste vända mig till mig själv för att få det, så kan jag ju lägga in något annat med.

Idol 2010.
Jag har sett inget utav det.
Förutom såklart, när man bläddrar igenom kanalerna och det råkar vara på.
Men just vid detta tillfälle sitter jag och letar efter något bra uppträdande. Hittar inget dock.

Daniel Norberg sjunger bra förutom att det är för mesigt för min smak.
Det enda misstaget Minnah gjorde var att sjunga fel låt. För jag tycker om orginalet för mycket.
Olle...jag har bara tröttnat på den sortens röst helt enkelt, eller så berodde det på den låten jag hörde. Jag fann den tråkig.
Det jag hörde av Elin Blom var inte det vackraste och Alice tog bara inte i tillräckligt.
Trodde jag skulle hitta något klipp, men icke.

Olle ser förresten ut som en blandning mellan Joaquin Phoenix och Lars Eriksson



Kommentarer
Postat av: emmyg

true that, ganska hemsk va.

2010-10-18 @ 19:17:34
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0