EH...The list.

Väntar på att min Ipod ska ladda så jag kan gå och lägga mig. Snor denna från min syster.(Som förmodligen inte har gjort den ändå).


Blondiner eller brunetter -  Rödtottar.

Surt eller salt godis

Vanlig Cola eller Cola light

Jay Z eller Eminem

Paris eller London - kan inte franska.

Stockholm eller Göteborg

Kaffe eller te - tacka vet jag sockerdricka.

Adriana Lima eller Miranda Kerr

High heels eller Converse

Desperate Housewives eller Gossip Girl - Eftersom Jesse inte är trädgårdskillen mer och för att Penn är topp 10.

Blåögda killar eller brunögda

Sony Ericsson eller Nokia

Xbox eller Playstation

Utekväll eller hemmakväll - Mmmm, spela..

Julafton eller nyårsafton - Man sitter hemma och får kolla på Kalle Anka, vad mer kan man begära.

Edward eller Jacob - abs.

Ginatricot eller H&M

Britney Spears eller Lady Gaga - Why not.

Personlighet eller utseende

Pengar eller kärlek - pengar är kärlek

Chips eller ostbågar

Storstad eller landet

Hamburgare eller pizza

Kött eller fisk

Hund eller katt

Aftonbladet eller Expressen - har för lite erfarenhet av att läsa tidningar(med nyheter i).

McDonalds eller MAX

Charter eller skidsemester

Sverige eller utlandet - har för lite erfarenhet av att vara utomlands, men Spanien är olidligt varmt på sommaren.

Sport eller nyheter

Hockey eller fotboll - fotbollsfags...pfft...

Ljushåriga eller mörkhåriga killar

Sommar eller vinter

Vår eller höst

Flyg eller tåg

Bil eller buss - meh.

Blue or Pink - om det inte är bandet Blue, isf väljer jag Pink.

Att aldrig mer få äta chips
eller att aldrig mer få shoppa skor - jag måste ju få ha något på fötterna.

Att alltid gå runt och vara olyckligt kär eller att aldrig bli kär

Att aldrig ha en pojkvän eller att aldrig ha några riktiga vänner

Att aldrig mer få skratta eller aldrig mer få umgås med dina vänner

Kommentarer
Postat av: A-K

hehe jag gissade pa att det var bandet blue, hehe.. drf jag tog pink ;D

2010-10-12 @ 13:48:27
URL: http://midnightmistress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0