Ändrar färg i ljuset

Så, det visar sig att jag är helt jävla värdelös.

Diagramet jag gjorde ger ingen hjälp när man ska räkna ut EMS och inre resistans.
Och jag försöker göra om formeln, men min far håller inte med om hur jag gör om den. Och han är inte säker på sitt sätt heller.

Och jag är så jävla trött och har så ont i huvudet och vi har inga fler Ipren. Dessutom har jag ångest så det känns som om jag ska spy.
Jag skulle vilja dö varje kväll och återuppstå varje morgon.

Och sen börjar min far snacka om att jag borde försöka vara ute i mer god tid. Fair enough, men, jag började ju trots allt i måndags. Varför är den inte klar, frågar du? Jo för att jag inte hann skicka den till mig själv, och jag glömde datorn i skåpet i måndags. I tisdags var jag hemma och kom på detta, och idag har jag inte fått gjort något, förmodligen för att jag borde begå seppuku.

Ibland är mina tankar väldigt mörka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0