When in Rome

Så igår såg jag When in Rome. Det mest positiva, förutom kärleksintresset, var skådespelarna.
Det var som huvudroll Kirsten Bell


Men bi-rollerna var mer intressanta tyckte jag, eftersom dom bestod av bl.a Danny DeVito, Will Arnett, Jon Heder och Dax Shepard.



Rolig intefakta: Mina favoritfilmer med dessa skådespelare är (i kronologisk ordning), Batman Returns, Let's go to prison, *kan inte bestämma mig*...förmodligen Blades of glory eller nej åh, jag vet inte. I alla fall, slutligen Without a paddle. Ha överblick med att Dax är med i Let's go to prison och att Will är med i Blades of glory..

Anyway... Filmen i sig var trevlig, sådär romantisk komedi-ig som romantiska komedier brukar vara. Ja, man kan förutse allt som händer och jag stör mig på att det finns brister i handligen, speciellt mot slutet. Men hur som helst så görs det upp för genom den här killen.

Josh Duhamel. Det som jag egentligen fastnade för var rösten, men han har ju andra egenskaper som kan attrahera individer av diverse kön och sexuell läggning. Hans val av partners är dock något bristande, men det behöver man ju inte låtsas om.

Nåväl. Är man ett fan av romantiska komedier och gillar att se massa män springa runt och vara knäppa så är detta en bra film för det.

Och om man gillar män i mångfald så kan jag ju tipsa om Beauty and the briefcase. Fast egentligen inte. Ugh...den var inte bra. Ja, om man inte gillar filmer som är plågsamt uppenbara och har ett sjukt sliskigt slut det vill säga. Plus en varning för dom som inte tycker om Hillary Duff, hon är huvudrollen. Hon var dock det minsta problemet med den filmen. (SN:Matt Dallas,Jamie Pressly,Jennifel Coolidge,Chris Carmack,Amanda Walsh och Michael McMillian)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0