Jules Seth Matt and Brittany.

Igår var jag hemma hos Charlotta. Vi kollade på Get him to The Greek. Den var väldigt rolig, speciellt om man har sett Forgetting Sarah Marshall innan. Jag ♥ Russel Brand.
Men vi såg också ett väldigt intressant program om homosexualitet på 1700-talet. Jag visste inte att det fanns gayklubbar på den tiden, men tydligen fanns det några få. Och tydligen hade män på den tiden en förkrlek till att låtsas vara kvinnor på väg att föda.
Just nu sitter jag i Halmstad. Vi har precis tit och kollat p "I min vildaste fantasi" (She's out of my league), den var bra. Shuttle är på nu, en rätt löjlig skräckfilm, iaf hittills. Tydligen finns det delar av stan som inte har täckning i USA.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0