Walking Assassin Dead Creed

Idag har jag plockat i ordning på mitt skrivbord :D

Och jag har kommit fram till att jag har för lite plats för mina saker. Jag funderar på att ta över min systers gamla rum... Så på lovet ska jag (om inte tidigare) rensa min gaderob, udner min säng och allmänt ransaka vad jag kan ta bort från rummet.

Annat ämne nu då. En sak som är lite kul är ju musik. Specifikt den musiken som kan få en att ändra humör bara sådär. Jag blir galen av Kansas. Det är helt sjukt hur mitt huvud bara kan poppa till och bli, ja, galen. Det finns vissa låtar som gör så med mitt huvud och an av dem är en Kansas-låt. Sedan har vi en låt som gör att jag, oavsett vilken situation, blir otroligt nedstämd och melankolisk. Och jag blir alltid peppig av The Hives.
Det finns dock inte någon låt som alltid gör mig glad. Inte som jag funnit än i alla fall.

Nu ska jag kolla på The Walking Dead. Sedan ska jag nog spela lite Assassin's Creed II. Sen får vi se.


Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0