what? drömmar.

Jag försöker skriva ner mina drömmar (de som är någorlunda sammanhängade och intressanta), men det tar väldigt lång tid har jag märkt.

Och jag har märkt att jag aldrig drömmer något förutsägbart. Meh, kanske indirekt men ja, jag blir alltid lite smått konfunderad när jag tänker på vad jag drömt.

Idag blev det ingen skola för mig, jag hoppas att jag inte missade så mycket. Här hemma gick tiden otroligt fort och det enda jag egentligen gjort är att städa diverse rum i huset, hjälpt AK och ätit pannkakor. Jag ska slå in julklappar strax tänkte jag, men först vill jag skriva ner den där drömmen. Det tar emot lite dock och jag vet inte om jag kan med riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0