♥? o.0 What?

Jag håller på att bli blödig. Det har jag sett tecken på under hela denna dagen.

För det första så var det min dröm då, men ja, det behöver vi ju inte gå in på.

Sedan kom jag på mig själv med att beskriva en manlig karaktär i en serie med snäll och "söt". Jag hann inte säga det, hann stoppa mig innan. Som tur var.

Sedan blev jag nästan emotionell när jag kollade på en serie och dom änna höll tal.

Men det största tecknet har varit mina återkommande tankar. Och usch, jag hoppas att det försvinner till imorgon och att det bara var mitt dumma undermedvetna som fick mig att tänka på sånt. Ju mer jag tänker på det ju mer hoppas jag.

Blä, jag skrämmer mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0