Little Ashes

Jag såg just på Little ashes. Den var bra, mycket bättre än jag trott. Robert Pattinson är en bättre skådespelare än jag uppskattat honom att vara.

Men sedan kan ju själva handligen i filmen ha gjort så att jag blivit temporärt förblindad.

Den handlar om Salvador Dalí. Men mer än det så handlar det om hans kärlek Frederico Lorca.
Nu vet inte jag hur mycket hitte på som försegick i skapandet av denna film, men hur som helst så är filmen definitivt sevärd. ..om man inte har något problem med att se lite kyssar mellan män, eller har något emot smala, spetsiga, uppåtpekande mustascher.



Jag vill gärna se en komedi just nu, men det verkar som om den enda som är värd att testa är en till film med Robert Pattinson i, och jag vet inte hur mycket jag tål på en och samma kväll.

För övrigt så sitter jag och studerar derivata. Via Youtube. Det är en fantastisk tid vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0