Visst finns det dagar som jag kan vara snäll..

Funderar på att inte gå till skolan imorgon heller. Eller alls. Skulle varit en lycka att stanna hemma resten av terminen.
Utan telefon, utan vänner och utan allmänt sällskap. För utan det, skulle jag ha lika tråkigt som nu, bara det att jag skulle ha lyckan av att vara ensam, utan störande kommentarer och prat om problem. Och ja, jag är bitter. Jag är bitter och arg och skulle gärna slå någon i huvudet med en spade, men jag orkar inte vara mer social. Känner mig som en unge men jag vill inte gå till skolan mer. Jag vill inte bråka. Jag vill bara vara en konflikträdd svenne som till vilket pris som helst unviker konfrontation. Fast ännu mindre än det vill jag prata själv.

Så skitsamma. Nu ska jag göra matte, sedan ska jag fundera på att gå till skolan imorgon lite mer, sedan ska jag testa cykeln och sedan ska jag förmodligen snitta i min egen hals innan jag gör det på någon annan. Donkeyboy är min vän.

Hejdå.

 

Kommentarer
Postat av: Nattiis

Ojskipojski.. Har det hänt något..? Sån här e väl aldrig du..?

Finns här, fast du får inte slå en spade i huvet på mig, helst. :)

2010-05-17 @ 20:17:01
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: Lejonhjärta

det har inte direkt hänt något speciellt förutom att depression bitchslapat mig som fan det sista..

och nej, jag tror inte du är i riskzonen för den behandlingen :P

2010-05-17 @ 23:30:31
URL: http://outercore.blogg.se/
Postat av: Nattiis

Man får såna perioder, dom går över :).

Allting löser sig alltid, ;)

2010-05-18 @ 06:55:42
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0