Thank you Dark Continent, goodnight!

Nu har hela dagen gått. Va i helvete händer och varför kan jag inte komma ihåg något av det vi hållt på med i matten helt plötsligt?
Mina krav på mig själv har nu sjunkt och jag är glad bara jag får G och överhuvudtaget klarar kursen. Och jag ska försöka allt jag kan att inte vela såhär igen. Orkar inte tänka på det.

Börjat komma igång med boken nu, och har kommit fram till att Robin Hood är rätt het. I alla fall i beskrivningen om hans unga heta blod och hans kunskaper i närkamp. Imorgon kommer vara en jobbig dag. Och jag vill inte ens veta om vi har resten av lektionerna imorgon för jag vill gärna leva lite med mina illusioner ett tag till.

"Och jag saknar inte mycket men jag saknar illusionen av att allt kommer ordna sig"


Aja, antar att det är denna punkten jag kommer se tillbaka till när jag berättar om när mitt liv började gå utför i framtiden. Och apropå framtiden, tänk om McFly hade haft sex med sin mamma i filmen... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okej, du är inte den enda med dessa känslor! Sedan vill jag bara säga att det är ett grymt sammanträffande att du lägger upp det citatet precis efter att jag hört det! Extremt fräckt. Ungefär lika fräckt som att en i min klass sprang 100m på 13,37 s idag på idrotten.

2010-05-18 @ 21:48:28
Postat av: Lejonhjärta

haha ofta 13.37? :D

då vet man, vafan du hare på papper, sånhär äru! (elit)

vem sa (sjöng?) citatet då?

2010-05-18 @ 22:16:45
URL: http://outercore.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha ;) Elit alright!

Jag har tyvärr glömt bort vem som sjunger det, men jag kommer ihåg att jag reagerade speciellt på den meningen och att jag diggade låten. Kan du inte säga vem som sjunger den och vad låten heter? :)

2010-05-19 @ 23:33:12
Postat av: Lejonhjärta

Håkan Hellström, zigenarliv dreamin

2010-05-20 @ 20:05:47
URL: http://outercore.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-24 @ 02:00:58
Postat av: Alexandra

Jag tänkte att det var han, kollade tom upp texterna till de låtar av honom som jag har på min spotify. Måste ha missat det då!

2010-05-24 @ 02:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0