Take on me, take me on ♦

Så nu har jag i alla fall en header. Tack till min syster som visade mig vägen till ljuset. (Ljuset är en symbol för att hon visade hur man satte in en header, jag är inte kristen eller så, inget att oroa sig över).
Ny gammal låt som jag börjat lyssna på ↓




Var hos Maja igår, och känner mig fortfarande lite rädd för den där hästkillen...
Men det var i alla fall trevligt där.. Om man bortser från ungarna. Jag förstår inte varför man skulle få för sig att börja prata med en unge, det känns så... onaturligt. Dom är bara jobbiga, okunniga, högljudda och ofta snoriga.


Aja... Ser inte ut som om det blir någon skola för mig imorgon (och nej, det är inte på grund av provet). Men på tisdag, då smäller det. Ser fram emot 4 timmar matteprov. Vattnas i munnen bara jag tänker på det. Sen efter tisdag vet jag inte vad som händer. Men det lär jag ju få reda på. För man ser gårdakvarnar, men man ser skiten med.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0