Oh Ruby, don't take your love to town

Funderar på att gå med i någon sorts Internet-kult eller något.. Varför är det ingen jag umgås med som kollar på film och TV? WAAH, jag blir galen när folk inte vet vem Jack Black är eller bara känner till Jason Segel för att han spelar Marshall i HIMYM.
Och LOTR. HUR kan man ha kollat på alla HP-filmer men inte på DEN BÄSTA TRILOGIN EVER MADE! Dåligt.

Och jag har börjat tröttna på att folk inte tycker att zombie-filmer är roliga, för det är dom. De allra flesta skräckfilmer är roliga, oftast för att de är så kassa. Som typ Jason-filmerna.

I alla fall...

Här är dagens bästa låt. Jag vet att många är för lata för att klicka på en länk, så jag lägger upp den. Det är lite dålig kvalité dock, så jag lägger en spotifylänk längre ner också.


HÄR

Sen kan jag inte lägga in denna video, så jag vill att alla går in på länken ändå. Istället för att bara sitta där o va tjocka.

Fiskebya är en väldigt rolig video. Skepp o'hoj! Här kommer Jonas!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0