Jag reste mig och gick ut genom dörren.

Försökte fixa min header själv, för min syster vill inte hjälpa mig för hon vill inte vara i mitt rum. Trots att hon sa att hon skulle hjälpa mig. "Lär dig själv, det fick jag göra".
Det gick inte i alla fall. Så nu kommer jag officiellt aldrig i hela mitt liv ha en header. Om hon inte läser detta och får dåligt samvete och ändrar sig det vill säga.

Okkervil River, Håkan Hellström, Fleet foxes, Boris and the Jeltins, Jose Gonzales, Rick Springfield och Johnossi.

Men mest Okkervil, Håkan och Rick

Det är så jag säger det. Och alla vill väl ha dig nu, dom har ju väntat på det här. What's the point of doing anything if you'll never notice. And michael you would fall. Jag behöver ingen hjälp. One night of magic rush the start a simple touch. And she's watching him with those eyes. Och jag hör att du är säker nu och jag vaknar med den tanken varje dag. In my new dream the light's shining on me. And where I had friends I am left with loose ends. Jag har lurat mig själv för många gånger nu.

Nu har jag delat med mig nog för resten av veckan. Hejdå.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0