It's hard to love a man whose legs are bent and paralyzed

Fan va bra man ätit idag då... Totalt har jag ätit 4 mackor och en glass. Och tydligen är jag så trött att jag börjat lägga in farliga djur i vanliga meningar för jag tänkte alldeles nyss skriva "4 mackor och en björn"... sist var det lejon...

Och så har jag sån jävla huvudvärk, jag vet inte om jag åker till skolan imorgon.

Fast visst fan, vi har ju jävla äcklig spanska fanskap. Skulle vilja ligga i en stor skål med ketchup.

Finns det någon mening alls, med något menar jag? Eller, det vet jag ju att det inte finns. Men ibland tror jag det hade varit lättare om jag vore lite mindre vetenskaplig och mer religiös. Då kan man ju låtsas att det finns någon mening, och allt det där.

Har du någonsin haft så ont i huvudet att du vill spy?

Aja, whatever, jag ska sluta älta och klaga nu. Orka. Hejdå. Och allt det där, som jag inte orkar.



För han är het. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0