All in all you're just another dick with no balls.

Har nu färgat ögonbrynen och ögonfransarna. Svarta.

Sitter och lyssnar på Bloodhound Gang, ska fortsätta plinka på keyboarden strax. Snacka om att jag är så jävla värdelös på gitarr. Seriöst, snacka om det. Jag blir inte sur eller så.

Imorgon blir det bada i hjärtum ?

Hade superkul på vägen hem. Kommer till Älvängen 16.00 och tänker "fan va gött, slipper stressa och oroa mig över 600", eftersom bussen ska komma 16.17..
Vilket den inte gör. Klockan blir 16.20...16.26..16.32...16.38, och till sist kommer 16.42-bussen, utan några som helst spår av 16.17-bussen.

Att sitta med typ helsvarta kläder i solen och den kvava luften i över 40 min är inte vad jag kallar kul. Speciellt inte när man är ensam och hungrig och trött.

Mitt I-landsproblem slår ditt I-landsproblem.

Hejdå.

Klassiker:



Och lite Jack Black ofc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0