Got a message that I gotta be the wild one



Ny bra musik? Gammal? Förslag?



Jag har i alla fall skickat in den jäkla fysiken nu. Äntligen. Det var ett jävla vel med det där diagrammet men jaja.

Spåkulan säger:
Du hamnar både i kärlek och i bråk. Dina känslor svänger än hit och än dit. Ingen kan dock tycka att du är tråkig!

Och:
Vissa hinder för kärlek har sopats bort och framtiden ser lyckosam ut.

Vilket verkar ganska skönt, går ju mest runt och runt i mitt egna huvud nu för tiden känns det som. Det är ju konstigt att jag inte går runt med konstant huvudvärk. I natt ska jag sova i alla fall. Det har jag bestämt.
Och imorgon bär det av till byn. Jag ska fixa tid hos frisören och gå på hälsomässa med min mor.

The Forgotten går på 5an. Jävla äcklig kille, blir så sjudundrans arg!

Så, god natt förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0