I love her because...

Jag var hos Angelica igår, med massa andra tjejer. Vi kollade på Harold & Kumar Goes to White Castle (som jag bara har sett en gång innan faktiskt). Vi åt kladdkaka och chokladbollar som de andra bakade helt utan min hjälp.
Helt ärligt så höll jag mig ur vägen eftersom jag inte ville förstöra något och göra det oätbart.
Sedan snackade vi typ hela natten och sov.
Idag åkte jag hem och gjorde en hemsk upptäckt.

På tisdag har jag fysikprov, och eftersom jag missat några lektioner under tiden jag var sjuk, tänkte jag plugga under helgen.
Men det visade sig att jag tagit med mig kemin hem istället.
Och jag har inte matteboken hemma heller. Kul.

Så jag tänkte roa mig lite innan jag gör kemi.
Jag gjorde den där "spåkulan" på Facebook, och såhär sa den:

Nu har du gått och spanat på en viss person tillräckligt länge. Föreslå en fika och ta chansen. Du måste ju få slut på dina grubblerier.


Vilket ju kan passa. Vissa kan ju tycka att det passar otroligt bra. De skulle kanske säga att det sitter som en käftsmäll. Som handen i handsken.
Och jag skulle kanske hålla med.



Om jag skulle varit gay, så hade jag varit gay med henne.

Kommentarer
Postat av: A-K

HON ÄR MIN ;) hehehehehehehehehehehehehehehehhee hehe he hehehe he hehe (urspårat skratt)

2010-03-16 @ 15:19:08
URL: http://midnightmistress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0