Utkast: Mars 13, 2010

Nu har vi varit och hyrt filmer.

Vi hyrde såna filmer vi har velat se ett tag, Kenny Starfighter, Year One och Bröllopsfotografen.
Bröllopsfotografen hade vi egentligen tänkt att se på bio, men det blev inte så.

Och jag räknade faktiskt lite

av 86 filmer hade jag sett 38st. Och det var bara på en hylla.

Dessutom såg jag att man nu kan hyra Another gay movie där, vilket är väldigt kul. Jag har redan sett den ca tre gånger, men det är vissa som inte sett den som jag vill ska se den.

Först ut är Bröllopsfotografen. Yey. Kanske kan bli en av våra familjefilmer.


Är det bara jag som har tänkt på att 99% av alla deltagare i melodifestivalen (som jag sett) är blonda, den sista procenten är då Darin.
Jag tänkte fortsätta på detta inlägg trots att det är sent nu. Bröllopsfotografen var grym. Hela familjen tyckte detta. Efter den kollade vi alla på Slumdog millionare eftersom den gick på TV och mina päron inte sett den. Efter detta gick jag och AK ut till uthuset och kollade på Year one. Den var till och med bättre än vad jag trodde den skulle vara. Till frukosten dagen efter kollade vi på Kenny starfighter. Den var bra, men sämst av de vi kollade på under helgen. Apropå det så är det ju snart helg igen, yey.

Kommentarer
Postat av: Elin

med tanke på att du har suttit och räknat hur många som är blonda så tyder det på att du måste sett på melodifestivalen. HAHA, nerd.

2010-03-29 @ 17:15:41
URL: http://elinjosefinah.blogg.se/
Postat av: Lejonhjärta

nej, jag såg de 5 sista minuterna för att det började ett program jag ville se efteråt. och typ alla var blonda utom darin. och han i alcazar. sen vet jag att hon anna(?) som vann är blond (eller var iaf) :P så FACE!

2010-03-29 @ 19:42:40
URL: http://outercore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0