Röda scenen

Nu är det dags för en riktig uppdatering. Idag uppträdde våran kör på röda scenen på skolan. En låt. Sen var det några som gjorde lite eget. Såg att Maja var här men hann inte säga hej till henne, vilket var lite synd. Imorse hade jag spanskaprov. Det känns ju sådär... Gick till biblioteket och lånade en skiva, gick till bokhandeln och köpte en penna och tuffa draktatueringar. Tänkte fylla på min mobil men det verkar ha blivit en trend att inte ta kort längre. Eller så är det bara för att detta stället är ännu håligare än min hembygd. Och det menar jag med all respekt. Mina föräldrar ringde och berättade att de kommer för sent, ännu roligare. Skulle bara vilja påminna om att jag slutade 15.30 idag... Aja, när jag kommer hem ska jag göra klart min redovisning till imorgon. Efter det ska jag skriva på min text om livet och kärleken. Eller så kollar jag på BBT och HIMYM. Wow, jag hade glömt hur mycket jag inte saknar högstadiet. Vad är det då jag inte saknar? Ett exempel på det är folk som man inte tycker om som spelar musik som man inte tycker om. Högt. Nu är päronen här, dags att samtala utveckling. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0