Om mig

En sak jag tycker om är musik. Fast det märks väl antar jag.

En annan sak jag tycker om är ishockey. Men det är mest live-hockey då. Och då är det självklart Frölunda jag hejar på.
Det trevligaste hade ju varit om vi kunde fått säsongsbiljetter igen, för det var rätt gött.

Film är något jag är väldigt intresserad av, att titta på, och att göra egna är också roligt. Tim Burton är min all-time favorite filmregissör. Allt jag sett av honom har jag tyckt om, inklusive Alice i Underlandet som jag såg igår på världspremiären.
Men även om han är min favoritregissör, så har han inte regisserat mina absoluta favoritfilmer. Och de är såklart Sagan om ringen.
Så på listan kommer Peter Jackson tätt efter Tim Burton. (Och tätt är eftersom han också gjort den väldigt roliga och äckliga filmen Braindead).
Efter det blir det lite suddigt, och jag tror inte att folk intresserar sig ens såhär djupt i ämnet.

Skolämnen som jag tycker om är alla estetiska ämnen, historia, engelska (och svenska) och fysik(för det mesta). Några jag inte tycker lika mycket om är kemi, spanska och idrott(springa speciellt).

Här är några bilder.




Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0