Film/Musik

Har kollat på 2½ filmer idag. Städat lite. Varit lite duktig. Har till och med varit ute och solat med hundarna. Helt otroligt.

På min "Att köpa"-lista står;
Pumashorts
Strumpbyxor
Akvarellgrejs

Vet inte när jag kommer åka och köpa dessa föremål men whatever, har ju inte direkt bråttom.

För några dagar sedan (söndags), gjorde jag en relativt lång filmlista som inkluderar relativt nya filmer, hittills har jag 46st. Jag har nu kollat på 6st av dessa. Om någon har filmtips är det fritt fram här.

Av de 6 filmer jag sett var Jennifers Body en av dem. Den var väldigt bra, jag vet inte, jag skulle inte säga att den var läskig eftersom jag skrattade typ flera gånger under tiden, men sen är jag ju som jag är med. Men en sak som var superbra med filmen (förutom Adam Brody då), var musiken.
Musiken var så bra att jag funderar på att köpa/ladda ner soundtracket.

Jag såg Kick-Ass med, och till den skrattade jag ännu mer. Hon är så awesome.

I alla fall. Idag såg jag ju som sagt 2½ filmer, varav en var Slackers (en amerikansk komedi från typ 2002), som inkluderade bl.a. Jason Segel (yey) och Jason Schwartzman. Jason Segel har två kännetecken i allt han är med i:
1. Han visar alltid sin kropp. Vilket är beundransvärt, men jag förvånas över hur han alltid lyckas få in det i manuset. Aja, han är snygg iaf.
2. Han gör alltid musik. Vilket han är bra på.

Jason Segel är awesome och jag hoppas han fortsätter ta av sig sina kläder och sjunga på film, för det är magnifikt.

However, i Slackers är det Schwatzman som står för den roliga musiken.

Här. Enjoy.


Och för att visa att jag har rätt i ovanstående påståenden, har vi ett annat klipp ur filmen, som även kan sättas in här i enbart utbildande syfte.


Här är en låt ur en av de andra filmerna jag såg idag haha. Den är så härligt mesig.


Ja, mer i nästa inlägg tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0