Extreme matlagning

Otroligt tråkigt......


Men hade kul tidigare idag iaf, mycket trevligt...


Önskar bara..ja, jag önskar en massa saker...

Var hos Martin i min klass. Imorgon ska jag förmodligen till Sandra, vet ej om jag sover över dock...

På lördag är det hos Alexandra som gäller, och Gustaf better be there. Annars tycker jag inte att han ens ska bli medbjuden något mer. Jävla svikare. Finns en del sådana. Förtal förtal.

Uschuschusch. Men sommarlovet har ju positiva sidor med. Svårt att se några positiva sidor just nu dock.

I've been wishing so long, why can't you see me?

Ska nog sova nu. Döööööööd. Bråd död.

Fyfan vad jag vill slå folk i ansiktet ibland. Så jävla hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0