Ponny. Summering. Jä.

Ojojoj det var visst ett tag sedan jag la upp något här....


Ehm...vart ska jag börja...

Var ju i Gbg som sagt, träffade Oliver, vilket var trevligt.

Åkte till Thn och var där typ en hel dag, shoppade o lullade runt med Ak o så... Fixade pass. Kollade bågar, eftersom jag förmodligen ska skaffa glasögon...

Har gjort lama försök att städa mitt rum. Njaa. Hm.

Har kollat på en spansk serie. MMMMMMMMMMMMMMMMM. MMMM. M! (Det är alltså inte namnet på serien).

Läst lite. Ganska mycket ändå.


Jag kör på en summering här asså, kör in lite djupare på ämnena sen. Eller typ nu egentligen.

Testat en "ingen sömn ingen mat"-grej. Njaa, jag vet inte, är nog inget för mig alltså...

Kollat på South Park.

Missade provet. Vill helst inte tänka på det. Nejnejnejuschuschusch. Huvudet under kudden.

NJAAAA JAG VET INTE. Kollat på Kjell...

Så nu är summeringen klar. Orkar inte mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0