Jag är en siamesisk trilling med tre huvuden

Vaknade imorse av att min mor och far skulle åka iväg, såg att solljuset låg på fel sida av rummet och satta mig upp för att kolla på klockan, som stod på tio över nio. Fick sån jävla panik, trodde jag hade sovit hela dagen, så jag sprang upp och såg att ljuset bara reflekterats på fönstret och in.

Shiet va snurrig jag blev ett tag.

Har varit ute största delen idag, åt frukost ute med hundarna och har varit ute och solat. En bedrift.

Min mor såg mitt rum, och var inte nöjd... Tror jag måste städa här inne. I alla fall ta ner lite tvätt och disk hehe... Kanske lite pant med..

Sov med öppet fönster idag, vilket resulterade i noll fågelväckning. Vilket var skönt.

Tänkte analysera min bok idag...den där boken jag inte har läst..tack och lov för Google.

Till inavelsbyn imorgon då ("Hjärtum" för de gammalmodiga), till Alexandra. Och HELL YEAH vi ska spela Zelda! Tar med min T-shirt just b'cauz I be bad like that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0