You're so gay and you don't even like boys

Just det, det jag menade med "gayiga" bilder, var detta



Ni ser... försöka ta en stillbild mitt i en sci-fi/actionserie, this is what you get... Jensen Ackles med en stor mängd vit..smet över både ansikte och överkropp.

Och här är resultatet av en promo-bild till samma serie...



Efter att man skrattat klart finns det inte mycket att göra förutom att skaka sakta på huvudet och smacka med tungan...

Nu blire True Blood, säsong 3 avsnitt 4 + godis + coca cola. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Oliver

yes! du kom ihåg att trycka i dig godis och cola. och hahaha på bilderna

2010-07-17 @ 18:50:11
Postat av: Lejonhjärta

Jag måste ändå säga att jag rather like bilden med smeten...det är något med den bilden som lockar mig...

2010-07-18 @ 15:02:54
URL: http://outercore.blogg.se/
Postat av: Oliver

Undrar vad det kan vara.. hans min som bara säger "Oh, so soon?"

2010-07-20 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0