Sherry Baby, come out tonight

Två saker jag har tänkt på:

Varför finns det olika rakhyvlar för män och kvinnor?


Jag menar, varför liksom? Dessutom så känns det ju som att rakyveln för män borde vara bättre, då den är designad för att ta bort mycket grövre och manligare hår GRAAAAAHHRRR MANLY!!

Sen den andra saken jag tänkt på är varför de man tycker om mest alltid är dom största idioterna i ens drömmar.
I natt drömde jag att min syster var helt oresonlig och dum i huvudet t.ex.
Oftast när det är någon som är idiotisk i mina drömmar dock, så är det Alexandra. Jag vet inte varför, men det är hon henne som jag slagit oftast i mina drömmar. I verkligeheten har jag aldrig slagit henne med vilje, om det inte var på skoj då.. I alla fall inte hårt.

Varför drömmer man(jag) aldrig att jag slår personer jag faktiskt inte tycker om på riktigt? Underligt.

Aja, hejdå.

(http://robot6.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2009/03/35-700x393.jpg)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad menar du? Slår du mig i dina drömmar? SLÅR DU M-? Lågt Elli. Rikigt lågt...

2010-07-23 @ 02:46:45
Postat av: Anna-Karin

haha, ja, de man gillar mest är alltid svin xD vet inte vrf.. eller, det har nog att göra med att man faktiskt bryr sig om de är dumma.. är andra dumma, bryr man sej inte och blir inte lika arg x)

2010-07-27 @ 19:07:29
URL: http://midnightmistress.blogg.se/
Postat av: nattiis

Rakhyvlar för män är myyycket bättre :D

2010-08-11 @ 19:48:22
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0