RandyGale

Ingen film med Alexandra och Gustaf idag.

Jag drömde något konstigt, vilket inte är ovanligt. Det som är ovanligare är att jag knappt kommer ihåg något. Det jag har ett vagt minne av är att jag tror att Gustaf var med och jag tror en del handlade om en film. Men det är störande när man bara nästan vet.

Så idag och igårkväll spenderade jag med att recapa lite serier. Kollade även på DBU lite. Började kolla på en film, men klockan var 4.15, då jag bestämde mig för att gå och lägga mig istället.

Varför är hjärtesorg så utterly delicious? Av någon anledning är det alltid de ställena där en huvudkaraktär (i en TV-serie, film, bok whatever) är som mest krossad som jag finner mest speciella, och är de ställena som jag kommer ihåg bäst. Sen är det ju även de ställena där man äntligen får som man vill som man kommer ihåg.

Men det senaste har jag även fastnat för de mest "romantiska" ögonblicken. För första gången i hela mitt liv fick jag ett innombords "aaww"-moment när en person friade till en annan. Fast egentligen var det inte just "marry me"-delen som gjorde att jag tyckte om det, det var det faktum att personen som frågade äntligen, efter 5 år, insåg att det..eller nej, det är alldeles för svårt att förklara. Plus att det är otroligt cheezy.

I alla fall så får detta mig att börja undra om jag blivit mer blödig. Kanske är det bara tillfälligt.
Jag har ju inte riktigt känt mig som vanligt det senaste.

I alla fall så kan denna dagen fyllas med lyckat spelande, till skillnad från det misslyckade försöket att spela Dead Space jag och Alexandra gjorde igår. Det spelet friterar mina nerver.

Så hejdå.



Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0