And we're off to the races

I stand corrected. Det verkar som att Internet har lurat mig. Som tur är har jag kompisar som är lika nördiga (och lite besatta) som kollat upp min information och funnit att de faktan jag gett ut i ett tidigare inlägg är felaktiga.

Som ni minns (and you better) så skrev jag om en film som innehöll 3 magnifika små pojkar. Låt oss kalla dem H,I och J (alpha-pun!), eftersom jag inte kommer orka repetera namnen.

Nu har det emellertid påvisats att filmen inte innehåller den sista bokstaven, alltså inte den sista pojken som faller i kronologisk ordning sist i detta sammanhang.
Om jag skriver på vanlig svenska så blir det såhär:

Jag hade fel. Min kompis kollade upp informationen jag lade upp i ett tidigare inlägg och berättade för mig att det itne alls är H,I och J, en ultimat skådespelarskara- inte bara för att deras förnamns första bokstav ligger precis efter varandra i alfabetet; utan även för att de är en oändligt stilig trio, som är med, utan bara H och I.

Så nu är det en liten downer då... Låt oss alla bara hoppas att det inte finns någon handsome devil med i filmen vars första namn börjar med V.

Jaja, nu bär det av till biblioteket och efter det ska jag köpa en ny tandborste eftersom min ligger kvar i Skepplanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0