Wth meltdown

Jag har även märkt hur lätt jag dras in i sci-fiserier. Det är väldigt underligt egentligen, för jag oftast skrattar åt dem eftersom jag tycker de är så löjliga.

En vanlig serie, en kriminalserie t.ex, känns så himla förutsägbara och tråkiga. Jag har inget intresse för realityshower heller, och Oprah känns inte inbjudande.

En sommar spenderade jag många timmar med att kolla på Smallville och några med att kolla på Xena, Robin Hood, Unge Herkules, Unge grve Dracula (-.-') och till och med Stargate.
Detta var however inte mitt första val, vi har begränsat antal kanaler i sommarstugan, och har man tråkigt så har man.
Smallville fastnade jag lite för dock, som man gör efter att man sett några avsnitt. Men vill ju veta vad som händer liksom.

Det är förmodligen också därför jag kollar på True Blood, Heroes, Vampire Diaries och Supernatural (nu då)(hah, vilken oxymoron).
Jag skulle vilja se på nya versionen av V med. Har sett små fraktioner av den gamla versionen, och den var, förutom de otroligt imponerande specialeffekterna, inte så lockande.

Äh jag känner mig så konstig idag, vet inte vad jag tänker eller försöker komma fram till. Jag är som jag är. Det är la nåt.

Hamburgare + Coca + TB = Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0