I am the only son

Nä nu har jag tröttnat på den här skiten.

Nu tänker jag fan inte vänta mer, jag skiter i att jag tänkt berätta face-to-face för det lär ju aldrig hända.

Så jag har hittat en film (för ett litet tag sedan), som heter Life as a house. Anledningen till varför den verkar intressant är för att den involverar Hayden Christensen, Ian Somerhalder och Jared Padalecki, tre skådespelare som jag vet att vissa tycker om. Men eftersom vissa inte har tid att träffas kommer jag skita i vissa och kolla på filmen själv. Sen kanske vissa redan har sett filmen, det kan jag ju inte veta något om eftersom vissa inte pratar med mig.

Förutom att jag hade somna-vakna-skills imorse så har dagen hittills varit rätt skit. Typ som alla andra dagar alltså.

Igår var jag hos Charlotta, vilket var kul. Vi såg en vampyrfilm som klassats som Horror/Thriller, Daybreakers.

Om du är ute efter att bli rädd, är detta inte filmen för dig. Det var mer av ett actiondrama än någon form av skräck. Ja, om du nu inte blir rädd av att allt löser sig i slutet det vill säga.

Äh, skräckfilmer är så kassa. Jag väntar fortfarande på en film som gör mig riktigt rädd så att jag inte kan sova om nätterna.
Det närmsta jag har kommit är Mirrors, fast det var ju inte direkt så jag inte kunde sova eftersom det hadlar om speglar.
The Grudge hade ju vart läskig om det inte hade vart så att man var tvungen att gå in i huset för att något skulle hända.
Och The Ring skulle vart läskig om man nu råkat få ett samtal precis efter man sett filmen.
Och ja, det är dom enda "läskiga" filmerna jag kommer på. Wrong Turn måste man ju åka en jävla bit för att stöta på, Rest stop ligger ju inte nära heller, Jag bor ju knappast på Elmstreet och jag har aldrig varit i Crystal Lake.

Så vad ska jag göra idag? Tidigare planer hade ju vart att åka till Thn och ikväll se på Konungens återkomst. Meeen så blev det ju inte, såklart. Man tycker ju att jag borde vant mig, men jag tror aldrig man vänjer sig vid att bli ratad.

Jag har några alternativ att gå igenom:
1.Gå ut. - Detta alternativ är mest otroligt, eftersom jag är ensam hemma och det inte finns något av intresse ute. Att leka med hundarna tröttnar man på efter en kvart.
2.Städa. - Jag kommer förmodligen städa i nästan alla rum utom mitt eget idag. Ta disken, tvätta osv...
3.Läsa. - Kommer inte att hända.
4.Spela. - Kommer med stor trolighet att hända. Är lite sugen på att spela Dead Space, men vet inte om jag klarar det själv. Det spelet är väldigt stressframkallande.
5.Kolla på film. - Idag känner jag för komedier, mest för att jag såg Numb igår, och känner igen mig löjligt mycket i Matthew Perrys karaktär.

Aja. Lägger upp lite bilder på skådespelarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0