Black birds

Så jag vet inte vad jag gör längre. Eller vad jag ska göra. Eller något.

Spelade idag. Ledde liksom ingenvart.

Men fönstret är nästan bytt i alla fall.

Jag tror att jag vill åka ut till stugan imorgon, bara över dagen. Kanske sova där.
Så att jag kan läsa och måla hela dagen. Jag känner mig för... jag vet inte. Jag kanske bara behöver känna den friska havsluften och höra vinden susa genom träden.
Nä men konstig känner jag mig fortfarande, vilket har fått mig att börja fundera på vad som är felet med mig (mer än vanligt då). En ytterst logisk förklaring är ju att eftersom jag är tonåring så härjar ju hormonerna loss lite hur som helst enligt alla experter. Vanligsvis brukar man ju inte märka av det dock, vilket leder till följande tanke, att det händer något väldigt drastiskt med min kropp. Och med det menar jag att jag kanske håller på att morfas till en kille.

Eller så håller jag bara på att utveckla något sinnesstörning.

Eller så är det bara temporärt, och försvinner snart.

Igår var jag och Alexadra och tränade. Riktigt jävla länge. Länge.
Nu ska jag nog gå och lägga mig. God Natt.


Om du vet i alla fall hälften av dessa karaktärer på bilden, så är du med ganska stor säkerhet en nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0