Fell in your opinion

Hela detta dygnet har varit rötet.

Jag vet att självmedömkan kan dra mig, men åt helvete med Carola.

Väldigt ofta så önskar jag att man kunde lämna sig själv. Lämna sitt huvud. Och det bästa hade varit om man kunde lämna in sin hjärna på rensning. Bara rensa ut allt gammalt groll. Fast jag har hört att det är det som scientologi är till för.

Nåväl. Jag hoppas på en drömfri natt. Nu ska jag kolla på Supernatural, och idag ska jag gå och lägga mig i tid, typ.


Sometimes I wish for falling, wish for the release

Wish for falling through the air, to give me some relief

Because falling's not the problem, when I'm falling I'm at peace

I'm not scared to jump, I'm not scared to fall

If there was nowhere to land I wouldn't be scared at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0