DREAMS I cannot remember

Till alla er som fick höra om min dröm

det var den här mangafiguren jag menade



Och sättet jag kom på det var ganska coolt.
Jag gick nämnligen in på YouTube, som vanligt sådär, och så ser jag att ett av mina "rekomenderas för dig"-klipp (eller något på förstasidan i alla fall) var ett gammalt klipp som jag såg en gång för längesedan, som handlar om att Goku ska bli film.. otecknad(jag vet inte om det finns tecknade). Och Goku är en av karaktärerna, eller det är så jag uppfattat det i alla fall, i den här serien, Dragonball. Och när jag såg bilder på Goku, så fick jag plötsligt höra en liten röst som sa att det är nog denna serien DU MÅSTE KOLLA, GOOGLA!!... På ett ungefär.
Så, jag googlade, och fann att, ja, det stämde. 


Jag drömde alltså att jag såg ut som snubben på bilden ovan. Jag vet inte vad karaktären heter, eftersom jag aldrig sett serien (eller filme..rna?), så det känns lite konstigt att jag drömmer om denna där. Fast i drömmen hade jag blåa slingor i håret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0