Queer As Folk

HELLS YES!!!!!!


Glee börjar på tisdag i USA, det betyder nytt avsnitt på ONSDAG! Innan det är det Big Bang Theory och How I Met Your Mother på tisdag (eftersom de sänds i USA på måndag).


Jag har börjat kolla på Queer As Folk US. Egentligen vill jag inte kolla på US-versionen, eftersom amerikanarna har gjort där precis som med The Office, bara kopierat rakt av. Förutom en liten detalj då, den unga killen är 15 i UK men 17 i US (USA är ju lite mer konservativt när det gäller ungdomssex).

Men det finns anledningar till varför jag kollar på amerikanska versionen. Dels så är det mycket lättare att hitta, dels finns det fler säsonger och dels är det snyggare skådespelare. Storbrittanien är väl inte direkt känt för att ha bara snygga personer på TV, men USA däremot, är det.
(Igen då förutom den unga killen som är mycket snyggare i UK-versionen. Men man kan ju inte få allt här i världen).

Egentligen är serien bara en lång, gay, porrfilm. Men den är intressant och har i alla fall ingen dötid (den fyller de med sex). Och man får ju aldrig se snoppar, i alla fall inte än. Jag tänkte skriva att det är som en romantisk porrfilm, men det är nästan inget romantiskt alls med den.

Aja, nu ska jag fortsätta titta. Bögsex FTW!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0