Sen kväll

Ibland när jag blir ett fan av saker kan jag känna mig lite som ett creep, men så ser jag något som får mig att inse att jag alltid kommer ligga i lä. Till exempel när man råkar se att det faktiskt finns life size cut outs av kändisar att köpa på amazon. Igen det där med att skilja på karaktärer och faktiska människor. En del av mig var i och för sig lite lite sugen på att köpa en bara för att, men den delen tystades snabb ner när jag började tänka på i vilket syfte folk köper sånt. Aja, det var ett snabbt inlägg om ingenting. Eller ja, det var väl ett snabbt inlägg om lättnad över vetskapen att det alltid kommer finnas folk som är värre (förutom Fritzl, han är längst ner med Stalin och dom andra grabbarna).
 
Kommer kanske göra en större rant av detta, men jag måste bara nämna hur jäkla svårt jag har för när människor inte kan tänka efter och använda språket ordentligt. Jag tänker nu på den typen av människa som inte listat ut när man ska skriva ihop ord, utan bara verkar chansa. När en person i samma mening kan kläcka ur sig "kycklingkebabtallrik" och "super bra". Om du inte vet hur språket fungerar, håll dig till en metod och sluta förvirra folk!
 
Godnatt.
 
 
Kan ju skriva mer om gårdagen imorgon, för just nu orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0